Amagaaah värsta upptäckten ;D

Hey ^^
Kollade på både rosing-grejen (haha hann duscha under reklamen, e man snabb eller e man snabb? ;D) å sen Andra Avenyn å så tänkte jag ju gå å lägga mig. Men så kom jag på att imorn ska jag skriva en bokrecension på svenskan om Sandor /slash/ Ida som jag läste förut å så hade jag laddat ner filmen idag som jag tänkt se så jag kan jämföra boken med filmen, så aa, jag har då precis kollat på den ^^ å så gjorde jag värsta upptäckten ;D att Sandors brorsa Aaron spelas ju av snubben som spelar Marcus i Andra Avenyn och så en kille i filmen e ju han som spelar Hamza i Andra Avenyn! ;D så det va lite kul tycker jag ^^

Men nu ska jag sova! Börjar ju kl 8:10 imorn igen :( Men har Naturkunskap å det e ganska kul ändå :)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0