Blööö

Hej,
Idag vaknade jag först 07:21 och tänkte att jag borde gå upp och gå nu för min buss går om 30 min, men ne, jag somnade om och vaknade 08:20, alltså 10 min innan jag börja. Så jag gick upp å väckte Erik å sådär, sen käkade jag frukost i en halvtimme (8:30-9:00 ;D) å satt å pratade med Emmi ^^ Nu sitter jag här å gör ingenting. Funderar på å strunta i skolan idag kanske? Klart jag kan åka till skolan, men känns liite onödigt å komma dit för å ha matte med Alexander och sen svenska med Cecilia -.-' Så ja.. vi får la se :P


Glömde visst publicera såg jag nu xD men jag ska göra så att jag skiter i skolan idag å så drar jag å tränar istället ;P Min buss går om 35 min, så jag har inte speciellt bråttom, men jag ska iaf se att jag har allt med mig nu =)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0