CRAZY!

Oh My God... Kvällen igår.. va ska man säga? xD
Okej, började med att jag mötte upp killarna (Calle, Rasmus och Anton) i Gullmars och vi drog till ett ställe och tog oss in där, fast man eg. inte får vara där :P Jag hade ju inte tänkt dricka eg. men jag fick en mugg som dom fyllde, så jag drack ändå :P

Så vi hoppade omkring där å hade kul och sen hörde jag något och killarna skrek: spring! Så jag sprang å började klättre för å komma över staketet, men så fastnade jag med vanten! :P Först försökte jag få bort den försiktigt, men sen slet jag, å sen fastnade jag med jackan oxå, men tillslut kom jag över, men då märkte vi att Calle inte var med oss! Så vi fick typ lite panik å försökte ringa, men kom inte fram, så vi trodde att han hade blivit tagen, men sen ringde han, han hade tydligen tagit en annan väg ut.

Vi mötte upp honom och drog där ifrån, men sen så kom vi på att vi inte hade med oss väskan med drickan och Calles bok! För han hade sin SH-bok i väskan där det står Kärrtorps gymansium och hans namn. Så Calle å Anton drog tillbaka för å se om dom kunde få tag på den, jag å Rasmus stannade kvar, för jag vågade inte gå tillbaka, och jag ville inte va själv, för allt snurrade för mig. Sen vet jag inte riktigt vad som hände... tror dom sprang lite fram och tillbaka, tror dom sa att det var poliser där. Jag vet inte riktigt.. kommer iaf ihåg att jag å Ramus strulade större delen av kvällen (A) haha =P

Sen träffade vi på Fabians syrra oxå. Sen försvann Anton plötsligt, enligt Calle hade han åkt hem :P Så vi satt där i Gullmars å väntade på att klockan skulle gå så jag kunde hoppa på bussen, sen när vi gick ut till bussen så hör jag någon ropa Carro, så jag vänder mig om och där står Annika och Bella från klassen :P så jag fick sällskap av Bella på bussen, för hon bor tydligen ganska nära mig ^^
När jag kom hem så klunkade jag i mig 3 glas vatten och sen  gick jag å la mig på en gång, frös som fan och var typ dyngsur :P

Idag vaknade jag kl 9, då gick jag upp å käkade frukost å sen drog jag iväg å gymmade, va typ nästan helt tomt, så det va nice ^^
Sen åkte jag hem till Alex å va hos henne ett tag, hjälpte henne å flytta en bur också, sen skulle hon på promenad med Charlie så jag gick hem å hamnade här =)
Funderar på å ta en varm dusch nu..

Är f.ö lite nervös inför måndag :P Dels för att det kommer bli grymt pinsamt å träffa Rasmus >.< å dels för att det typ ska va poliser där som ska hämta Calle typ xP Ne, men seriöst, om det kommer nån som letar efter Calle så måste fan vi alla följa med, vi kan inte låta honom ta all skit själv :P
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0