Depp...

Tja..
Idag känner jag mig rätt så deppig faktiskt :( Sjöng en del idag, övade på bl.a Torn, den låten jag ska sjunga på Kärrtorp Idol (om jag nu går vidare..) å det gick skit hela tiden, lät förjävligt. Jag älskar å sjunga, men det känns som om jag inte kommer nån vart med det.. Erik däremot övar skitmycket, men han har ju en jävla massa pengar så han kan gå till sin sångpedagog och lära sig teknik och massa! Det vill jag också göra, men för vilka pengar då?? Jag vet inte.. funderar på å dra mig ur idol, känns ändå hopplöst. Ne, det går skit med allt. Jag vill bara lägga mig ner å sova tills nån i familjen vinner några biljarder på lotto så jag kan få ta mina sånglektioner, få resa lite, köpa nya kläder (!) få har lite kul! E så trött på att aldrig ha några pengar, jag e så trött på mig själv! jag vill ha ett jobb så jag kan tjäna pengar. Men jag vågar inte ringa nån, orkar inte leta, Ja, jag är lat, å jag e så jävla trött på å vara det! E trött på allt! Först å främst på mig själv.

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0