Fredrik säger: Mamma, jag har gått upp i pris! Förut kostade jag bara 500, men nu kostar jag 750 per gång!

Hahahaha, om man inte fattar vad han pratar om så kan man misstolka det lite ;D
Haha ne men han snackar om vad dom får betala honom för att han ska gå en högvakt ;D

Har iaf kollat två filmer ikväll med :P Dom va bra ^^ Haha Erik kom ju hem för ett tag sen oxå :P Han har varit på kryssning (en måndag-tisdag? :P) så han va ju liiite borta xD Men e så kul å jävlas med folk när dom är fulla :D

Ska iaf gå å lägga mig nu. Imorn ska jag på gymintroduktion iaf! :) Slutar skolan kl 16:00 å det börjar 18:30, så jag fick matpengar av mamma så jag kan sitta å käka. Så ska jag ta med mig en bok också så jag kan sitta å läsa å fördröja tiden lite ;)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0