Go´morgon

Hej hej,
Gick upp kl 9 idag, då käkade jag frukost å satte igång en tvätt å sen hamnade jag här ;)
IDAG ÄR DET FREDAG!!!!! <3 <3 <3 :D så jävla skönt :D

Dagens planer:
Naturkunskap, vet inte vad vi ska göra där
Grafisk Kommunikation, göra klart min förpackning, och sen antagligen en extrauppgift.
Hem å käka
Ut med några killar från klassen ^^

Lördagens planer:
Gå upp relativt tidigt och träna
Träffa Alexandra =)
Göra mat

Söndagens planer:
Teater, tre systrar, men brosorna, mamma, moster och mormor (tror det är dom) som håller på i TRE FUCKING TIMMAR! Jag fattar verkligen inte hur mormor tänker när hon ger oss nåt sånt -.-'
Käka på restaurang med hela familjen, mormor, "morfar", moster, mosters man och småkusinerna, för vi ska fira Eric ("morfar") som fyllde 65 i onsdags!

Så det är helgens planer, ganska fullproppat, vilket suger lite, då jag har 2 prov nästa vecka, SH och NK >.<
Men nu ska jag klä på mig å borsta tänderna, sen är det snart dags att gå!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Jenny Lindblad

Hahahah, skoooja inte! :D XD

2009-03-27 @ 10:21:44
URL: http://crystalclear.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Tack, vi har varit där nu. Du kan läsa om det på bloggen…



Om boken ges ut så kan du få en signerad bok, måste bara öva på mig kändisautograf hehe…



Hoppas helgen blir bra:)

2009-03-27 @ 13:59:10
URL: http://blocked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0