Handling på G!

Hey =)
Huvudvärken har nästan gått över.. inte riktigt. Men nu ska jag iväg å handla iaf =) Har precis kollat upp vad jag ska göra för mat på torsdag å det blir Fajitas =)

Sen ska vi även hämta ut ett paket, å i det så e det lite leksaker till Dharma, godis till katterna å så en FURminator som tydligen ska va jättebra! :D Så ikväll ska jag borsta Dharmas päls :D

FURminator: 379 kr, men den ska vara värd pengar vad jag har hört :D     

5 kr/st för dessa :O grymt billigt :D
 

9kr/st


Kan varit nå mer vi beställde, men jag kommer inte ihåg det iaf ^^
Ska åka om ca 20 min iaf men kommer inte på nåt mer å skriva nu ;)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0