Hemma igen

Hej =)
Teatern var faktiskt bra! :D Den var såklart lite seg mot slutet, eftersom att den var så lång, men annars va den bra =) å vi satt på tredje raden, så vi hörde bra, för dom hade ingen mic eller nåt :P Men det var jag, mamma, Fredrik, Viktor, Erik, Eric och mormor som gick å såg den.

Efteråt så åkte vi hem till mormor där pappa, Lotta, moster Cicki, mosters man Tobbe och deras barn Hugo, Saga och Theo var =)  Jag fick hjälpa mormor med att skriva, med såna där silver/sockerkulor, på tårtan "Eric 65" och så ett hjärta, det kommer nog bild sen =)
Maten var god, tårtan var väl sådär, man blev väldigt mätt iaf :P Sen så fick Eric sin present, det var ett tennisrack som alla bidragit med ca 500 kr till, å det blev han ärligt glad för, så det va kul ^^ Sen så stod småbarnen å sjöng lite låtar, typ bara Abba xD



Men vid halv 8-tiden så åkte vi hem, alla utom Fredrik som drog till sin tjej, å när vi kom hem så tog jag Dharma på en prommis å sen hade vi möte, där vi utöver det vanliga böjade snacka om tro, gudar, livet efter döden och sånt :P
Sen iaf så hamnade jag här, å här sitter jag nu å chattar å bloggar ;)

Imorn börjar jag 08:05! >.< Ska börja med foto imorn, för förra lektionen var ju sista Grafisk Kommunikationslektionen, så vi får ju se hur foto är ^^ Men hoppas det blir lite vårväder snart så man kan fota lite mysiga bilder :)

F.ö så skrev jag förut att det skulle bli grymt pinsamt på måndag å träffa Rasmus, vilket jag iofs inte längre tror att det kommer vara, mer jobbigt typ.. Så lite ångest har man inför skolan imorn, men men :P
Ne, ska väl ta å borsta tänderna nu å sen typ lägga mig =)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0