IDOL 2009


25 April, 10:00 Hovet.

Nån som kan gissa vad som händer då?
Precis, det är dags för idolaudition.

Förra året va jag aspepp för det, hade lätt varit med om det inte varit för att jag var för ung.
Men det här året.. njae, jag vet inte. Jag kommer säkert ändå inte gå vidare, för så bra är jag inte, det vet jag ju själv, så varför ens gå å göra juryn irriterad? :P
Ne, jag väntar nog ett par år, och om jag fortfarande sjunger då och det låter bättre än vad det gör idag så kanske jag söker in då =P

Nu därmot så ska jag ta en huvudvärkstablett då jag har huvudvärk igen.
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Jenny Lindblad

Sök in! En kul upplevelse ju :)

2009-03-19 @ 22:22:07
URL: http://crystalclear.blogg.se/
Postat av: Äliin

Men carro din idijuuut! Klart du ska söka. Vadå gör jyrun irreterad? Vilka idioter e det som inte kommer in dit och inte sätter en ton rätt, och du kan ju mkt mer än så.. Så vrf inte söka in liksom?? :)

2009-03-21 @ 11:36:37
URL: http://olagligtblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0