Ingers fel?

Tja,
Jag försov mig idag igen (nån förvånad?) Ne, men jag har en dålig vecka å kan inte somna på nätterna.
Kom till halva svenskan iaf. Sen hade vi gympa, jag fick veta att fick VG på Kost- och hälsoprovet :D Så det e nice ^^ måste dock göra om det förra provet. Men där spelade jag pingis fast jag inte var ombytt. Sen märkte jag att min slang var nästan av! :O Efter mycket om och men så har jag kommit fram till att Inger kanske är den skyldiga! Hon brukar sova bredvid mig, och hon ÄLSKAR att tugga på slangar -.-' Så det var inte så mkt mer å göra än å åka hem. Mats blev inte glad, då han innan gympan sagt till mig att jag har hög frånvaro från samhäll. Men jag åkte hem iaf å fixade det å sen tog jag 15 enheter å så somnade jag ^^

Jag vaknade igen några min innan 4, å tog 10 enheter till =P Men jag ska väl börja åka snart till träningen, ska som sagt på gymintroduktion =)
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0