Ja, pappa är förändrad =P

Hellu =)
Blev som sagt träning idag, efter det så åkte jag till t-centralen och köpte ett linne och sen åkte jag hem =) När jag kom hem så var kl 2 och då somnade jag och sov fram till kvart i 6, det va nice ^^ Har dock fortfarande huvudvärk :(

Haha fick höra värsta grejen idag, pappa vill ha en dator. Han som ALLTID sagt att han ALDRIG tänker lära sig något om datorer eller ens röra en dator, och nu, helt plötsligt så säger han att han vill lära sig :D Så han ska få en laptop ^^ Sen hängde han med på bio i förrgår oxå, någonting som han aldrig gör annars =P men det e ju kul :-)

Nu ska jag kolla film iaf!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0