Jag somnade..

För er som inte visste det så va det Eart Hour igår vilket vi givetvis deltog i. Så kl halv 9 släckte vi ner hela huset och hade levande ljus istället ^^ Vi satt å gjorde ingenting, å Lotta tjatade om glass, så mamma dampade lite men frågade sen om vi skulle ta en promenad med Dharma å se vilka som hade släckt, men jag var skittrött, så jag sa nej, då dampade hon lite mer å ställde sig å skrek, sen blåste hon ut ljusen för hårt så det hamnade stearin på väggarna så hon dampade ännu mer, men sen gick hon, Lotta å Dharma ut iaf, så jag gick in på mitt rum å la mig på sängen å lyssnade på musik å jag somnade :P

Kl halv 4 (sommartid) så vaknade jag upp, kände mig skakis, så jag gick upp och käkade lite, då kom Erik, Emmi och Viktor hem, de hade varit  ute å druckit, så jag satt å snackade med Emmi ett tag å sen gick jag å la mig igen, tog ett tag innan jag somnade, mkt tankar, men det gick. Sen vaknade jag kl 10. Har precis varit nere i källaren å hämtat upp min tvätt, å nu ska jag käka frukost som jag inte har gjort än kom jag på! :P Och om ca 1 timme ska vi åka iväg till Stockholms Stadsteater å kolla på "Tre Systrar"
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0