Kort dag.

Hej.
Idag försov jag mig. Jag vaknade när min buss gick. Men jag gick upp å käkade frukost å så å sen åkte jag till skolan. Fick typ en ångestattack på bussen, va ju kul -.-' Jag blev ca 45 min sen till NK-lektionen iaf där vi kollade på saker i mikroskop. Sen hade vi svenska. Jag fick tillbaka min novell, jag fick VG+ på den, men typ alla andra fick MVG så jag kände mig ganska sämst. Kost- och Hälsoprov va det som gällde sen, det gick väl OK tror jag. Sen drog jag hem. Pallade inte mer skola, vi hade SH å matte kvar, å eftersom att jag e i min depp-period å Stephie å Jessica skulle dra hem så gjorde jag det oxå. Jag va ju iaf i skolan idag å gjorde provet, å det va väl det viktiga.
Men nu ska jag kolla på Andra Avenyn som jag glömde bort igår!
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0