Måndag!

Hej,
Dagen började med Grafisk Kommunikation, jag gjorde klart min förpackning, kvar är endast att limma ihop den =)
Matteprov var det dags för sen, det gick dåligt, antagligen IG :P

Under lunchrasten hade vi snöbollskrig, lite småskoj, bara det att jag inte kan träffa xD OCH JAG SÅG MAREK!!! Omg, ni ska veta hur lycklig jag var :D Å han vinkade till mig, jag vinkade tillbaka och var så glad. Lilla söta gulliga Marek, fan va jag saknat dig! <3

Sist var det svenska där vi kollade på en asdålig film :P
Sen träffade jag Johan som var i skolan, för han läst mitt inlägg igår och ville inte bara skicka ett sms så han kom till skolan. Så han följde med hela vägen till mammas jobb, sen bestämde vi att vi ska träffas imorn, så när mamma var på väg så åkte han hem.

Jag träffade mamma dåra å vi gick å tränade, efteråt var jag helt slut xD å mamma var übersnabb på å byta om, så hon skulle tillbaka till jobbet och lämna sin väska å sen möta mig, men hon han till jobbet och tillbaka innan jag var klart :P Men vi drog iaf å köpte biobiljetterna, sen käkade vi indisk kyckling vid hötorgshallen, sen va vi inne på Stadium och H&M och kollade innan filmen började.

Filmen var bra :) Dock så klädde sig tjejen inge vidare snyggt alls, men men :P Sen åkte vi hem, å vi båda var jättetrötta och alltså jätteflummiga, så det var lite kul xD

Nu är jag trött som fan, så jag ska nog gå å lägga mig även fast klockan bara är halv 10 :P
Godnatt
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0