Måndag

Tjenare,
Idag väcktes jag kl 6, kom några min sent till fotolektionen för bussen var lite seg. På fotolektionen så lärde vi oss hur man skulle ställa in ISO och sånna saker, va nice, för jag har inte fattat det förut =P Sen så gick alla å fotade varandra för att man ska ha en porträttbild till sin "filmis" som vi ska göra sen =)

Lektionen efter var matte. "Hur mycket äter du?" frågade min älskade lärare Alexander mig idag. Haha, ne men jag fick IG på mitt prov, å han undrade vrf å jag sa för att jag var trött å hungrig den dagen, å då frågade han om jag äter frukost och hur mkt :P Men idag var nog sista mattelektionen med honom! HALLELUJAH! :D
Sista lektionen var svenska, där satt jag mest å smsade med Jessica =P

Efter skolan drog jag iväg å tränade. På vägen hem så va det massa policer och nån gumma som hade ramlat i rulltrappan :-( så ambulansen var på väg, men hon verkade må bra, det var en läkare där som hjälpte henne =)

När jag kom hem så käkade, å sen hamnade jag här ;P Men nu måste jag PLUGGA! har SH-prov imorgon, och det enda jag har koll på är att det handlar om ekonomi!

Hahaha å en sak som hände för länge sen som jag tyckte va lite kul xD Jag, Madde och Elin var på väg till Jenny. Så när  vi satt där på tåget så kom det en tjej som tiggde pengar, å hon kollade fett länge, med handen utsträckt, på Elin, då sa hon "Bara för att jag är blond så ger jag inte pengar!" haha va lite kul tycker jag xD

Sen tvingar Calle mig att säga att Calle visst vann mot mig i armbrytning, men bara när han skrek, för då började jag skratta, så det va fusk! =P
Men ska plugga nu!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0