Snark

Hey
Mamma väckte mig kl 6 idag, men jag låg där som en död.. mask typ :P Ne så det tog mig en 40 min å gå upp :P så när jag äntligen vaknat så gick jag upp å käkade frukost, å pappa klagade på mig för att jag inte äter gröt till frukost "Nån gång ska du väl mogna tillräckligt för å börja äta gröt till frukost" sa han. Ursäkta lixom? :P Jag vet väl att det är bra med gröt, men ofta man pallar käka det varje morgon :P Fett tråkig xD Men jag har mina perioder då jag käkar gröt, men bara för att jag inte alltid gör det, är jag omogen då? ne, jag fattar inte riktigt hur min far tänker =P

Men nu ska jag bädda sängen.. hade tänkt å sätta på mig linser men tror inte jag hinner det, för jag måste gå snart ;P
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0