Tisdag

Hej,
Började med engelska idag, men där sa vi bara hej och hejdå :P men vi har ingen engelska på torsdag den är veckan och tisdag nästa vecka, för jag har redan gjort NP ^^
Sen vare samhäll, där snackade vi mest bort lektionen.
Under lunchrasten fick jag höra att Jessicas kompis piercat sig på ett kul ställe :O FAN VA ONT! säger jag bara, men fett coolt ^^ sen spelade jag och Jessica fotbollsspelet mot 3 killar från nån annan 1a, vi vann! Fan va bäst vi e ;D
Sen va det musik där bestämde jag å Jessica vad jag Jessica å Stephie ska spela för låt. Stephie är ju i NY (!!!!!) så hon kunde inte va med idag ;P men det blir iaf:
 
Pink Floyd - Another Brick In The Wall


Fast vi kanske ska skriva egen text ^^
Sist va det mediakunskap men jag gick hem då, för man får jobba hemma, så jag ska göra det snart, booring, men det måste göras :P
Senare ikväll ska jag träffa Johan oxå. Men jag ska äta nåt litet nu å sen plugga,
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0