TRÖTT!!!

Hej =)
Dagen idag var seg, kände mig som en zombie för det mesta =P
Matte - Jag pluggade på ganska bra faktiskt!
Lunch - Risotto, smakade helt ok faktiskt, bara det att riser inte var färdigkokt -.-'
Engelska - Jag å Anton valde att göra vårt nationella prov idag (Stephie å Jessica med, dom va ett "par") så jag å Anton gjorde det tillsammans då man skulle gå in två och två, å jag tyckte det gick bra för oss båda :)
Naturkunskap - Vi kollade på en dokumentärfilm om hajar, en snubbe som informerar världen om att hajar eg. inte är farliga, t.o.m. läskautomater dödar fler människor om året än vad hajar gör.. hur nu det går till xD Men sen va det en hel del äckliga klipp där man såg hur dom skar av hajfenorna, klubbade ihjäl sälar å mkt mer, usch >.<
När jag kom hem så va det bara å sätta igång med maten på en gång, så det gjorde jag å nu har vi precis ätit, blev riktigt gott, men kladdig ;)

Såg att jag fått ett mail av Mimmi, från min förra klass, så på lördag nästa vecka ska hon ha tjejkväll å vi ska fira att hon fyllt 17 som hon gör idag! Å så på fredag nästa vecka ska vi fira Ellinor ^^ Så jag får slösa mina sista pengar på presenter :P

GRATTIS MIMMI!
Mimmi på balen! :) <3


Men ska se om det kommit ut nå nya avsnitt av Smallville nu!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0