D-A-M-P

Har min mamma -.-' Hon kommer ner å snackar på om att hon är såååå förkyld  å typ "vilka kommer på min begravning då?" å jag svarar typ "mm"
- Är du sur? frågar hon
- Ne, jag är inte sur, men det går ju inte å disskutera med dig utan att du dampar ut helt!
- MEN "!¤&(#/)! JAG TYCKER DET ÄR FULT, ONÖDIGT bla bla bla bla.
- Jag säger ju det, du dampar ut helt... -.-'
*hon stampar hårt i trappan på vägen upp, igen.*

Kul att man kan disskutera i vanlig samtalston med henne -.-' Aja, om 2 år då jävlar! då kommer mamma aldrig mer säga ett ord till mig törs jag nästan lova =P

Ska kolla på en ny serie nu iaf, en musikalserie, Viktor tipsade om den till mig, tydligen är den skitbra, som HSM fast dom är äldre så det är inte lika barsligt ;) Glee heter den iaf ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: B

det finns ju ställen där man kan pierca sig utan att va 18 (;

2009-05-22 @ 00:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0