Dags att sova!

Ne, nu är det nog dags att sova, jag är ju jättetrött!
Imorn hade jag eg. tänkt att det skulle bli en slappdag, men Caroline, Karin och Ellinor kommer hit imorgon, vi ska öva på deras låt till musiken som dom ska spela upp nästa vecka, å det betyder att jag alltså inte får sluta sådär übertidigt :( Men men =P
Sängen ropar.. typ :P
Puss å kram <3

Föresten, nu har jag tre hål i högra örat igen :D Det gör inte så ont å göra själv faktiskt, det jobbigaste är när man har dragit ut nålen å ska sätta i örhänget! Det kan kännas =P Men jag e glad att jag har tre hål igen, jag har saknat det tredje :D (jag har inte nåt örhänge i det första)


/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0