DAMP!

Idag är det jag som har damp -.-' Farfar ringer och väcker mig kl 11, är skitorolig över allt, var är Lotta, får hon nån mat, bla. bla. bla. Jag somnar om och vaknar kl 1, då gick vi upp. farfar ringer 2 min efter det, lika orolig igen. Sen ringer mamma å vi pratar lite, när jag lagt på kommer jag på att det är mors dag! så jag ringer upp igen å grattar henne, sen frågar hon om Erik tagit kortet å rabattgrejerna på bordet, nej det hade han inte, då ber mamma mig att göra det, så jag kramar Alex hejdå och åker iväg till konsum med mitt cv och grejerna. Men såklart så är Erik inte där. Jag ringer honom och han svarar helt yrvaket att han är hemma. Då blir jag aslack och ringer mamma och skäller ut henne för att hon inte har nån jävla koll alls å tvingar mig att åka iväg å fixa allt. Så jag åkte hem utan att köpa något eller lämna in mitt cv. Det får fan Erik ta å fixa!
Själv ska jag iväg på nån jävla klassträff med Lotta i henne skola från halv 5 - 8, varför i helvete tackade jag ja till det!?
GAAAAAH! DAMP!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0