En månadspeng fattigare..

Men en gitarr rikare! :D

Jag åkte först till t-centralen där jag köpte ett läppglans till Lotta å ett till mig, sen köpta jag även en mascara. Efter det gick jag runt i lite olika affärer, kom in på Gallerix å köpte en studentpresent till Erik =) Sen åkte jag till gamla stan å gick omkring där å kollade runt lite. Letade efter en speciell kortlek, men jag hittade den inte :( Så jag får ta å beställa den istället. Men vid halv 5 åkte jag mot Fruängen, träffade Elin på tåget ^^ Sen när jag kom dit då så gick jag till stället där utförsäljningen var. Mamma var också där, så vi stod där i 2 timmar å köade :P Men när vi kom in så va klockan ganska mkt å gästerna hade börjat komma där hemma, så vi kollade igenom grejerna snabbt, gick med Viktor också som hade kommit in 2 timmar tidigare än oss :P å så hittade jag en stålsträngad gitarr för 295 kr! Så den slog man såklart till på :D så nu har jag 2 akustiska gitarrer å en elgitarr ;D Den va fett snygg iaf tycker jag. Jag lägger in en bild sen ;D Mamma köpte en av samma modell fast annan färg, också grymt snygg ^^ å Viktor köpte en annan för 1000 kr, den hade kostat 4000 ;P inte lika snygg dock, men grymt skön att spela på :D Sen köpte mamma lite strängar också, å Viktor köpte lite smått och gott ^^

När vi kom hem så käkade vi (mormor, farfar och Karolina var här), efter det var det tårta å sen fick Lotta sina presenter. Så när det var avklarat satt jag, Erik å Viktor å spelade lite gitarr, å de andra satt å fikade lite.
Men nu ska jag spela lite mer :D Måste föresten typ köpa en till gitarrhängare ;)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0