Fästingspruta!

Hej hej =)
Har precis kommit hem =) På fotolektionen så hann jag med att redigera mina 5 foton som jag valt ut, och skriva ut dem ^^
Nu är jag som sagt hemma, och jag har precis ätit och ska väl iväg om ca 20 minuter å ta fästingspruta, hoppas det inte gör ont! >.<

Tänk er.. om 2 dagar vid den här tiden.. så har jag kort hår :S :P Satt å tänkte på det idag i skolan, ska jag verkligen klippa mig? men så kom jag på.. tänk om jag dör om en vecka? Kanske råkar ut för en bilolycka eller nåt, fatta vad jag sen (i livet efter dett ;P) kommer ångra att jag aldrig klippte mig! Så drf ska jag göra det :D

Men nu kommer jag inte på något mer att skriva om ;P Men ni kan väl ge mig tips? vad vill ni att jag ska skriva om? hur kan jag göra bloggen bättre? kom med förslag! :D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Lise-Lotte

Är svårt att veta vad någon annan ska skriva om. Vad vill du få fram i bloggen? Vad vill du förmedla? Finns något du kan lära ut?

2009-05-08 @ 16:24:27
URL: http://supermum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0