Förkyld!

Hellu =)
Vaknade kl 12 idag, skönt å sova länge ^^ Men dessvärre så vaknade med täppt näsa och tjock hals :( Men jag gick upp å käkade lite smaklös mat, å sen satte jag mig å pluggade. Så nu har jag läst igenom sidorna i SH-boken 2 ggr å så har jag skrivit ner det viktigaste som jag ska läsa 2 ggr om dagen fram till på tisdag då provet är :) Så vi får hoppas att det går bra! :D Sen har mamma å pappa varit iväg å handlat, fläskkarré! Så jag har lagt dom i marinad och gjort iordning en sallad, så senare ikväll ska grillen tändas så ska jag grilla :D Kommer bli grymt gott ^^

Borde även städa idag oxå, det ser förjävligt ut på mitt rum. Men det ska jag väl kunna ordna :)
Föresten, imorgon, vid den här tiden, så har jag kort hår! Shit va nervös jag är :S men det kommer nog gå bra :) å om det blir fult så, eh, det växer ut igen ^^ då har jag ju åtminstone prövat på hur det är att ha kort hår ;) (ett av mina "ska göra innan jag dör"-grej :P)

Men nu ska jag klä på mig och börja plocka undan lite från golvet :)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Hilda

Tack:]

2009-05-09 @ 15:29:53
URL: http://retaliate.blogg.se/
Postat av: Madde

Va inte en av dina "ska göra innan jag dör" grej att ha tuppkam?=O

2009-05-09 @ 17:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0