Grattis!

Grattis till Fredrik, min äldsta bror, som körde upp för taxi???????? (långt krångligt ord efter det :P) och klarade det! Tredje gången gillt brukar man ju säga å så var det ;) Så nu är han glad iaf :D

Jag kom hem för ett tag sen iaf, och bytte nål! Jag klarade det, grattis till mig! ^^ Har ju gått utan insulin halva dan, så det var bra att jag klarade det.

Jag funtar iaf på å åka till moster och småkusinerna idag :) Var ju ett tag sen jag var hos dom =) Jag skickade moster ett mail (jag med min telefonskräck :P) å frågade om jag kunde komma, så vi får se vad hon svarar ^^
Nu ska jag spela lite gitarr iaf, måste ju öva på låten som vi ska spela upp på tisdag!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: emma

Vi har vart tsm i 15månader :D

2009-05-15 @ 18:18:59
URL: http://emmabolmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0