Hej bloggen

Tja, 
Idag gick vi upp kl halv 12, då gick vi ner och käkade frukost, sen så gick vi ut till hästarna och dom var så långt borta i hagen dom bara kunde vara, så vi fick jaga dom. Mackan var snäll och kom nästan på en gång, men Pelle och Stanley var jättebusiga =P men när vi väl fått tag på Stanley så kom Pelle efter oss ^^ Så vi gick in och tog av dem täckena å Pelle fick på sig lite grejer, sen gick vi ut i padocken och så gick jag å Madde med Mackan och Stanley medans Jenny longerade Pelle. När hon va klar med det så var det Mackans tur och jag fick rida barbacka på Mackan medans ^^ det var lite kul =D Sen släppte vi ut hästarna i hagen igen och så gick vi in till stallet och mockade. När vi var klara med det så gick vi in å åt lite onyttigt, å jag löste soduko upp och ner =P Men Jenny och Thomas firar ju sin ettårsdag idag (GRATTIS! :D) så hon var tvungen att gå och duscha, så medans hon gjorde det gick jag och Madde upp och städade undan lite, och nu håller Jenny på att byta om, och vi ska snart åka, så vi hörs när jag kommer hem!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Ebba

Heej =) Fin blogg :D Allt bra? Komentera gärna tillbaka för då gör du mig väldigt glad =)

2009-05-23 @ 18:59:31
URL: http://bissmanebba.blogg.se/
Postat av: Ebba

Det är bara bra =)

2009-05-23 @ 21:53:34
URL: http://bissmanebba.blogg.se/
Postat av: Jenny Lindblad

Taack! :D

2009-05-24 @ 22:52:22
URL: http://crystalclear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0