I'm Back!

Hellu =)
Nu e jag hemma igen, har haft grymt kul!
Igår så mötte jag Rasmus, Jessica, Anton och Calle vid Kungsträdgården, men ack och ve, Micke var där!? :O Men det visade sig att det bara var ett skämt, han skulle inte med hela vägen *puh* :P
Vi gick iaf till där båtarna skulle gå, men dom hade inte börjat gå än! Så vi tog oss till Slussen där vi tog en buss till Orminge där vi sen fick vänta i ca 45 min på nästa buss. Så medan vi väntade så gick jag å köpte godis å jag å Jessica tog en liten promenad.

Utsikten från en bro på våran lilla promenad ;D



När bussen äntligen kom så hade även Rasmus brorsa kommit. Så vi gick på bussen allesammans och åkte ända till slutstationen där vi mötte upp Julia, Bea och Ellinor, så dom + Anton (Rasmus storebror) och Rasmus mamma åkte först över, å sen hämtade Anton oss som va kvar. När vi kom dit så slängde vi in sakerna i huset å sen drog vi ner till en strand som fanns där och åt, å där satt vi mest hela kvällen, å vilken kväll det va asså xD Fan va jag har garvat xD Detta hände:

- Julia hade med sig fiskbullar till mat och barnmat till efterätt!
- Barnmaten var inte så god, så det som blev över hällde Julia på Rasmus mage!

- Jessica häller öl och cider på magen också så det blir extra geggigt.
- Calle slickar bort barnmaten från Rasmus mage (okej, inte allt, men han slickade!)
- Rasmus kramar Calle så han oxå får barnmat på hela magen.
- Calle och Rasmus badar! (fatta va kallt!! :S)

- Calle och Anton pussar varandra xD och jag filmade det!!! :D Julia tog bild, men någon raderade den under natten!

- Calle tappar sin tändare som stannar en bit ovanför vattnet, när han ska ta den så ramlar han i! xD


Haha så jävla kul asså xD
Fler bilder! :)











Fiiin Calle ;D




Sen iaf när solen gått ner typ vid 9-tiden, så gick vi tillbaka till huset. Rasmus var ju dyngsur, så han letade upp ett par byxor, å han drog sig på dom och dom var jättetajta! xD Så jävla kul, dom var liiite små kanske xD Calle var väldigt vinglig, så han spillde öl på allt och alla, och alla skrek på honom, själv skrek han saker som "Anton, kom hit!" och "Anton, kom och smek mig!" xD Jag, Jessica, Ramsus och Calle sov under sängen, fråga mig inte varför :P Å Calle hade nån jäkla hatt på sig hela tiden :P Jag sov iaf som en stock hela natten xD Skönt var det iaf :D

Idag så vaknade vi halv 10 tror jag? Då gick vi upp å käkade frukost då typ alla var jättehungriga och varit det sen kvällen innan. Sen så borstade alla tänderna å efter det så åkte Julia, Bea och Ellinor hem, för dom va typ tvungna å åka lite tidigare, men vi andra stannade kvar å låg å solade. Jag däremot va ganska pigg så jag stod å försökte kicka lite :P klarade 7, mitt rekord, grattis till mig! Men sen solade jag oxå, va fett skönt ^^ När vi solat klart så städade Calle huset vi sovit i, för han hade ju spillt öl lite här och var så han fick äran :P När det var klart så åkte vi hem ^^

Calle med sin älskade hatt :P

Tajta byxor xD

Rasmus kompisar

Sola!

Rawr xD

På väg hem =)




När jag kom hem så satte jag mig här först ett tag å kollade bloggar, sen sa bror min (Erik) åt mig att komma ut, så jag gick ut med honom å vi satt å lyssnade på musik, spelade gitarr/sjöng, spelade lite fotboll och kastade boll till varandra ^^ Sen bestämde vi oss för att vara lite duktiga, så vi satte igång å göra lite fint på gräsmattan då det va fula högar av grus och jord där dom hade grävt ut för att få plats med stolparna till staketet ^^



Nu har precis jag, Erik och Viktor varit ute å grillat! Vi grillade kyckling å sen gjorde vi kycklingwook av det ^^ Blev grymt gott! :D Va riktigt chill å bara vara vi tre :P Ingen jobbig Charlotte som skriker å klagar, inga föräldrar som tjatar på att man har dåligt bordskick, å allmänt skönt att inte vara 7 pers vid matbordet :P Blev himla gott iaf, å va kul att alla kunde hjälpa till också, det va mys :) Nu har vi precis plockat in å nu sitter jag här :) men ska lägga upp iblder + filmen på facebook nu!Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Åh låter som att ni hade det awesome ^^

2009-05-02 @ 20:57:41
URL: http://puffslime.blogg.se/
Postat av: mhalin, malta09

haha , små bögar asså (((; skojja ! :D

2009-05-03 @ 18:57:26
URL: http://cconfused.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0