INGEN ANDRA AVENYN!!

Tjenare,
Nu ska jag berätta lite vad jag gjort idag! :)
Sov bort hela engelskan. Jag var uppe i tid och käkade frukost och klädde på mig, men sen så orkade jag verkligen inte åka till skolan! Så jag gick å la mig igen och sov i en timme typ tills Viktor kom och väckte mig :P
När jag kom till skolan så kom jag lagom till SH-lektionen. Fick först reda på att det var en snubbe i klassen idag som gick en provdag, för han ska ev. börja hos oss, han heter Christopher, men vi kallade honom för Marcus den andre (inte när han hörde då ;P) För han liknar Marcus i vår klass lite ^^

Samhälls lektionen var jättetråkig, knappt värd att nämna. Till lunchen var det blodpudding (USCH!) jag åt kladdiga potatisbullar istället. Sen under rasten gjorde vi typ nada. På musiken så spelade vi lite först, övade in mina låtar, och sen vid slutet av lektionen så hade vi prov. För när jag fick det så fick jag panik! Det såg jättesvårt ut å jag fattade inget, men efter ett tag så förstod jag ändå, så jag hoppas på ett MVG! (haha om man ens kan få det på det provet? =P)

Siste lektionen var mediakunskap, fick tillbaka våra läxförhör, jag fick delvis G och svagt delvis VG, fråga mig inte om hur hon sätter betygen, jag förstår det knappt själv :P Sen snackade vi betyg oxå och jag fick veta att jag har VG, så jag är ganska nöjd =) Under lektionen också och så kom vi på något sätt in på Staffan, å jag berättade vad han gjort, då blev de ganska sura å ville slå ner honom :P Haha men faktiskt... jag har inte tänkt så mkt på det som hände. Har såklart ännu inte "kommit över" det, det finns ju alltid där, och jag kommer fortfarande aldrig kunna förlåta honom. Men förut så tänkte jag ju på det hela tiden och mådde verkligen skit över det som hänt.. så det är ju skönt att jag har släppt det lite iaf :)

Sen så var det idolträning! Vi började med att delas upp i tre lag, jag hamnade med Karin, man fick ett tema som man skulle sjunga något till, vi fick lycka, och vi sjöng sommartider. Sen så gjorde vi lite olika saker, vi hade lite sånglekar, och teaterövningar för att vi ska känna oss trygga med varandra och på sen, och vi fick säga hur man skulle kunna röra sig på scenen och sånt, det va kul =) sen sjöng vi såklart också! Jag sjöng båda mina låtar 2 gånger ^^ Sen vid klockan 6 så gick vi därifrån, jag höll på att av hunger! Så när jag äntligen kom hem så fick jag käka! Kyckling med potatissallad, grymt gott! :D

När jag ätit så hann jag bara sätta mig ner och svara på kommentarer och skriva ett jättekort inlägg, för sen kom Johan ^^ Vi kollade på film (kommer inte ihåg vad den hette :P) men den var bra ^^ Och sen va vi på mitt rum ett tag och gjorde ingenting typ, men sen va han tvungen att gå hem så jag sa hejdå till honom och sen satte jag mig här :)
Har ni gjort något skoj idag? :-)

Men jag såg (okej, Calle sa det till mig) att det inte är någon Andra Avenyn idag! :O Det var tydligen sista avsnittet förra veckan, och det är säsongsstart den 8.de september tydligen >.< Så det suger ju lite :(

Imorn iaf är det onsdag! Då är det vanlig skoldag som gäller, ska ju vara yoga på gympan, det blir väl kul =P sen så är det talangjakt i skolan imorn! å det har jag biljett till så det ska jag absolut gå på! :D Sen efteråt ska jag iväg å träna :) Men pallar inte boka något pass, för om jag känner mig jättetrött sen efteråt så måste jag gå ändå, för man måste ju avboka minst 2 timmat innan, så då är det lättare om jag gymmar ^^
Men nu är klockan snart 20 över 11, så jag måste gå och lägga mig nu, är jättetrött! Börjar 8 imorgon igen :(
När börjar ni imorgon? har ni turen att ha sovmorgon?
Godnatt,
Puss å kram <3

Bjuder på en egobild oxå ;D
På söndag ryker mitt långa hår.. :S


/C

Kommentarer
Postat av: Sara

Det roliga är att du och min syrra är ganska lika på sättet som ni skriver till varandra. Valsperma om hur många gånger som jag har blivit kallad det av henne. HAHA!

2009-05-06 @ 00:27:24
URL: http://saraliljegren.blogg.se/
Postat av: EN STRIPPAS BEKÄNNELSER

fin blogg :) läs om mitt liv som strippa!





mjau

2009-05-06 @ 04:34:01
URL: http://kolomiyka.blogg.se/
Postat av: Nina

spännande :) du får lägga ut bild på nya frisyren sen!

2009-05-06 @ 06:00:28
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Jenny Lindblad

Vad ska du göra med ditt fina hår gumman? :O



Sv: Jaa, dom är fett söta :D

2009-05-06 @ 08:09:26
URL: http://crystalclear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0