Jag skulle vilja påstå...

.. att jag är nervös :S det är ju mitt hår! xD Men men, det ska nog gå bra ^^

Här kommer lite bilder från idag iaf :)




En typ sista bild på mig med långt hår!





Efterrätt :D


Det var bilderna från idag ^^
Efter att vi ätit så gick jag in å började skriva det här inlägget, men då började internet muppa! så jag satte mig å kollade på tv istället, va nån film som gick, ganska bra ^^ Men den slutade för 15 min sen, å då hade internet börjat fungera igen, så nu kunde jag avsluta det här inlägget :D

Har ägnat kvällen åt att leka med mitt hår oxå! jag har krusat håret, satt upp det i tofs, flätat det, bitit i det! För efter imorn så kan jag inte göra det igen :S Lite läskigt.. :P Men men... Jag hoppas bara att Stephie kan följa med.. e nämligen så mkt i skolan nu så hon vill plugga, å det förstår jag, jag håller med henne :P men sammtidigt så vill jag ha någon med mig.. men jag lär ju inte dö av att gå ensnam ;)
Ska leka lite mer med håret nu iaf!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0