Klart jag försov mig -.-'

Vaknade idag av att Lotta kom in och sa att det var telefon till mig. Jag behövde inte ens kolla på klockan för att veta att jag försovit mig. Så jag gjorde mig iordning på 2 min å sen drog jag till bussen som jag åkte till Älvsjö där jag träffade Madde, sen åkte vi till Upplands Väsby där Jenny och hennes pappa väntade på oss, vi åkte drive through McDonald och så käkade i bilen dåra, å när vi kom fram så gick vi till hästarna nästan på en gång å gjorde iordning dom, sen red vi ut :D Vi va ute i ca 1 ½ timme, jättemysigt :D Sen hade ju Jenny en "överraskning" förut, och det var att det fanns en stooor äng där vi fick rida på, skitkul!! :D Sen galopperade jag för första gången också! Gick jättesnabbt, men va skitkul :D Mackan (som jag red) var aspepp hela tiden å ville inte skritta xD Sen så blev Stanley lös också, han sprang först mot huset, men sen vände han sig å galopperade lite fridfullt tillbaka =)

När vi kom hem igen så borstade vi bort svetten från hästarna, sen gick vi in å drack pepsi och käkade chips. När vi va klara med det så gick vi ut till hästarna igen och lät dom käka gräset från baksidan av tomten, för det var högt gräs där, sen så gick vi in å mockade. Sen fick vi något ryck och började städa! vi sprutade med vattenslangen på ena väggen och fönstret och sen gnuggade vi med en svamp så det blev rent och fint. Sen så gick vi till spolspiltan och gjorde rent väggarna där, sen tog det stopp i avloppet så vi tog undan allt vatten och sen tog vi bort massa smuts och hästhår som var där, lite småskabb :P sen när vi var klara med det så rullade vi benlindor. Så när vi äntigen var klara ute i stallet så gick vi in och upp på Jennys rum där vi satte oss med varsin laptop xD Jag har Jennys pappas, Jenny har sin och Madde har sin, nördar (A) Men sen var det mat så vi gick ner å käkade biff med potatisklyftor, bearnesesås och sallad ^^ Och nu är vi här uppe och sitter vid varsin laptop igen och nördag ;D

Nu ska jag installera The Sims på den här datorn och spela ;D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Bella

åhh jag brukar också försova mig.. ha en bra Fredags kväll!

2009-05-22 @ 20:44:37
URL: http://bellablogg.se
Postat av: Fabian

vad e skritta och om du inte har några spel på datorn vet jag de perfekta :) www.naruto-arena.com !

2009-05-22 @ 21:36:58
URL: http://sonrie.blogg.se (ANKORIPLANKOR)
Postat av: ann

vad tycker du om Peache Geldofs stil på Cannes festivalen? Hiss/diss? kramar!

2009-05-23 @ 02:11:40
URL: http://annnguyeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0