Mmm ^^

Tja,
blev ingen vila för mig :P För mamma bad mig att tända grillen, så då fick jag först kila ner till macken å köpa kol, å sen satte jag igång grillen, å när den var klar så va det bara å börja grilla ^^ Blev grymt gott :D Det blev nå bbq kyckling och kött som mamma hade köpt, sen grillade vi majskolvar också, och så hade mamma gjort pommes frites och sallad, så det var mumsigt :D Sen när vi ätit så stod jag å kickade lite fotboll, jag suger så hårt på det, mitt rekord e fortfarande bara 6 xD men det är kul :D å om man håller på tillräckligt mycket så borde jag väl bli lite bättre ;D Nu har jag precis kommit in iaf. Ska städa nu, å sen ska jag bada ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: jossan

aa det är de verkligen ;) ha en mysig kväll <3

kram

2009-05-17 @ 22:32:11
URL: http://ligon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0