Tisdag!

Hej,
idag kom mamma in och väckte mig 05:45! Tror ni jag blev sur eller? inte nog med att det är 30 min innan hon eg väcker mig, utan jag hade ju också 30 min sovmorgon! Men sen så ställer hon upp fönstret på vid gavel också, tack för att du hjälper mig att bli frisk mamma! -.-' sen ringde hon mig 12 ggr för å få upp mig. Nån annan än jag som tycker hon har ltie dubbelmoral?
När jag förut gick å klagade på alla som kommer till skolan trots att dom är sjuka så dom smittar ner oss andra så höll hon med mig helt.
Idag ringer hon å säger att jag måste till skolan "Men jag är sjuk!" svarar jag, då säger hon att jag inte kan vara hemma för det utan måste till skolan! Då sa jag att då kommer jag göra precis det jag var så sur på alla andra för, då blev hon tyst.

Kom iaf till skolan ca 20 min sent, men det var ingen viktigt lektion, jag snackade om min bok å sen slutade vi typ :P Då var det dags för SHprov, å det var typ jättelätt! :O jag som varit så orolig för att det skulle va jättesvårt, men det gick bra :D Så när vi va klara så gick vi å åt å under lunchrasten spelade vi kort. Musik var sista lektionen jag hade. Gick väl bra, nästa vecka ska vi spela upp vår låt iaf!

kl 2 så vare ju idolträning. Vi gick igenom allt vi ska göra, fick även se filmen på våra auditions >.< jag gillar inte å se mig själv å höra mig själv sjunga -.-' Sen så sjöng alla igenom sina låtar 1 gång var också, å vid 4 slutade vi =) Då åkte jag å Erik till t-centralen, Erik skulle till butterix å köpa dräkt, han har ju skiva ikväll ^^ sen bjöd han mig på McDonalds (onyttigt värre >.<) å sen åkte vi hem =)
Nu ska jag upp å se hur Erik ser ut! :D
Puss å kram <3

Sööt :D <3


/C

Kommentarer
Postat av: Candy

Gillar designen på bloggen, fin:D

2009-05-12 @ 18:37:17
URL: http://storyaboutcandy.blogg.se/
Postat av: Bella

hahahah skön bild! Jag kom just hem. Krma

2009-05-12 @ 18:44:33
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0