Akuten inatt.

Hej hej!
Vid 9-tiden igår så åkte jag å pappa in till akuten. Mamma hade ringt å snackat med dem som sa att vi skulle åka in. Så vi gjorde det, väl där fick jag sitta i ett eget väntrum, sen fick vi vänta i 15-20 min innan de kom en sköterska som gav oss ett rum (haha, de va samma rum som Alexandra hade när vi va på akuten med henne ;P), jag fick lämna några prover å sen va det bara å vänta, efter ca tre timmar kom de in å sa att proverna såg bra ut, jag hade inga ketoner i blodet och mitt blodsockervärde var bra, dock hade jag 40 grader i feber, men det var hon inte så orolig över sa hon, så vi fick åka hem igen. Jag frös som fan, så de va skönt å komma hem å lägga mig i min egna varma säng ^^

När pappa kom hem igen, vid typ 5-tiden tror jag, så tog jag temp igen, å då låg den på 37,7! Så det var ju bra, å sen när jag vaknade nu imorse så va den på 37,3! Så det är skönt att febern typ är borta, men har fortfarande huvudvärk och grovt ont i halsen, jobbigt att prata, svälja och framför allt att hosta! inte kul alls :(

Ne, ska väl tillbaka till sängen nu, startade bara datorn för att sjukanmäla mig. Stört att man måste göra det via datorn. Verkligen de man känner för att göra när man är sjuk, gå upp å starta datorn för å sjukanmäla sig >.< Ne, jag tycker dom ska ta tillbaka telefontjänsten!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0