Bad-time!

Tänkte gå upp å ta ett bad, men först blir det lista, va ju ett tag sen sist ;P Snodde den från Peter08.

Vart bor du?
- Älvsjö

Trivs du där?
- Jodå ^^

Brukar du läsa horoskop?
- Ibland, men jag tror inte på dem ;P

Har du körkort?
- Ne, så långt har jag inte kommit än :P

Äger du några converseskor?
- Nepp

Favoritdjur?
Hundar =)

Vad spenderar du dina pengar på?
- Kläder, smycken, godis och djur typ ;P

Senaste konserten?
- Aldrig varit på nån :P

Festar du?
- Sällan

Sprit, cider, vin eller öl?
-Cider ^^

Brukar du bli för full?
- De få gånger jag blivit det, så ja :P

Antal kuddar i sängen?
- två

Kan du baka bullar?
- Klart jag kan ;)

Bläck eller blyerts?
- Bläck

Mc donald's eller burger king?
- McDonalds såklart, daah ;)

Är du allergisk mot något?
- Ne :D

Äger du ett busskort?
- Jepp ^^

Dricker du blå, grön eller röd mjölk?
- Grön!

Vad åt du till frukost?
- Sura bilar, juice och rostade mackor.

Hur ser du ut idag?
- Jag ser trött ut ;P

Nästa mål i ditt liv?
- Mööh, vet inte, va Au Pair i USA?

Vad såg du senast på tv?
- Idol!

Hur svarar du i mobilen?
- "Hellu"

Vem ringde du senast?
- Absolut ingen aning eftersom att jag typ aldrig ringer :P Men den senaste jag pratade i tel med var Rickard.

Vad sa den du ringde?
- Vi pratade mest på om allt ^^

Antal timmar sömn inatt?
- typ 12 :P

Sov du ensam?
- Nope =)

Vad innehåller din favoritnattmacka?
- Skinka ;P


SENASTE PERSON SOM

Sov i din säng: Jag!

Såg dig gråta : Mamma å Lotta

Fick dig att gråta: Mamma å Lotta

Du gick på bio med; Alexandra, The Ugly truth såg vi =)

Du gick på stan med: Vet inte..

HAR DU NÅGONSIN

Sagt "jag älskar dig" och menat det?
- Jepp

Bråkat med ditt husdjur?
Haha va? =P

 Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag?
- Säkert :P

Tar du droger?
- Nope

Dricker du?
- Sällan

Vad är du mest rädd för?
- Att bli ensam..

Vart vill du gifta dig?
- I nån stor blomsterträdgård ;)

Vad hatar du verkligen?
- Spindlar!!!!

Har du varit kär?
- Jepp =)

Har du ett jobb?
- Donken ;)

Gillar du att ha folk omkring dig?
-Beror väl helt på vilket humör man är på, men för det mesta så ja :)

Är du ett hälsofreak?
- Ne :P

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på?
- Yepp

Är du ensam idag?
- var inte de tidigare idag, men nu är jag :(

Några piercings/tatueringar?
5 hål sammanlagt i öronen, kanske blir navelpiercing snart! :D

Låtar som fastnar i ditt huvud ofta?
- Vet inte, fredagsmys-låten kanske? ;P

Vill du gifta dig?
- Lätt :D Vet redan en låt jag ska ha ^^

Vill du ha barn?
- Många :D

DE SENASTE 48 TIMMARNA

Gråtit?
- Nej

Köpt någonting?
- Muffin å milkshake på donken ;P

Varit sjuk?
- Är typ sjuk fortfarande :P

Sagt "jag älskar dig"?
- Nope

Saknat någon?
- Aa :(

Kysst någon?
- Jepp =)

Haft sex?
- ;)

Ne, nu ska jag upp och ta ett bad, härligt härligt :D
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0