Det finns en sänglampa i vårt sovrum nu

Hej hej =)
Idag var vi ju iväg till Rickards föräldrar igen, Challe skulle vara där så hon tyckte vi skulle komma förbi, så det gjorde vi =) Rickard stog å meckade, jag stog bredvid, hjälpte till när det behövdes, huttrade i regnet, pussade och kramade på Rickard när jag kände att det behövdes, Rickard var stolt över mig att jag stog ut att stå där utan att klaga eller vilja gå in ;) Vi käkade där också, först käkade vi korv när vi kom, å innan vi åkte så åt vi lax med ris =) Var ju tvugna att åka hem vid 6-tiden för Rickard skulle packa. Kl 8 åkte vårt tåg, jobbigt att säga hejdå och veta att man inte får se honom på 5 dagar igen nu :( :(

Är iaf hemma nu, sitter och smsar lite med Rickard som sitter på Arlanda. Funtar på att kanske spela in nåt till youtube, men vi får se ;P Ang. rubriken "Det finns en sänglampa i vårt sovrum nu" så var det något Rickard sa, och jag tyckte det var så gulligt att han sa "vårt" :) Det gjorde mig lite glad ^^ Men nu vet jag inte mer vad jag ska skriva, så ha det bra allesammans!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0