Tiden bara rusar förbi!

Hejsan =)
Åkte aldrig till skolan idag, orkade inte, la mig i sängen istället och läste. Somnade men vaknade av att det knackade på dörren, det var farfar! Han kom hem från Spanien i söndags så han kom förbi och hälsade idag =) Fick ett par mysiga tofflor av honom ^^ Så han satt och berättade lite om sin resa, men sen var det dags för Lotta och farfar att åka till keramiken så när dem dragit så gick jag upp till musikrummet å sjöng =) Efter ett tag blev jag jättetrött så jag låg i soffan å lyssnade på musik och somnade ;P Vaknade av att älsklingen ringde =) Så vi pratade i nån timme tills det var dags för mig att laga mat, så jag gjorde potatisgratäng och kyckling, gottgott =) efter det satt jag mig å nördade lite vid datorn ^^ Haha, snackade med Joel i klassen, å tydligen läser han min blogg ibland :O :P Han ville ha min spellista, så jag skickade den och han sa så här om den "hah de e nog den bästa av dem jag fått av andra tamejfan!", härligt härligt ^^ sen fick jag hans å han sa att han förväntar sig att jag ska lyssna igenom den, bara 6,4 timmar lixom! Hur som helst så muppade internet lite å jag kollade på Glee istället och när det var slut så ringde Rickard igen å vi pratade på och tiden flög iväg, men nu är det dags för Andra Avenyn! :D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0