Duktig jag är ^^

Omg, jag pluggade faktiskt! :P Blir väl bara G på den uppgiften, men ändå, jag gjorde den ;P Pratade lite i tel med Christoffer också, sen pratade jag nyss med älsklingen =) När vi lagt på så såg jag att jag fått ett sms från Challe, det började med "Hej där gumman/extra syster :)" Det blev jag glad av :) Känns så bra att jag och Challe kommer så bra överrens! Kommer ihåg första gången vi träffades, jag var fett nervös för hon visste inte att jag skulle följa med.. men det gick ju bra ändå! Jag vet att jag tjatar om det, men allt känns så bra nu! Jag har en underbar pojkvän, två extrasystrar (Emmi och Challe) min bästa kompis Alexandra och en hel del andra underbara kompisar också! :) så livet är bra härligt nu :)

Här är en bild föresten där jag har mitt nya halsband på mig ;)


Men nu ska jag äta, sen borsta tänderna och sen lägga mig och läsa lite innan jag släcker lampan för att sova ^^ Imorn är det tisdag igen, det är en både bra och dålig dag. skola 8:20-16:50, men då kommer det ju nya avsnitt av Andra Avenyn, The Mentalist och Smallville! ;) Kör är det också, så det är kul! =)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0