:)

Hej hej!
Dålig uppdatering jag vet, men ni får stå ut med det på helgerna, för då pallar jag inte blogga hela tiden när jag är med Rickard ;) Igår då, Rickard hade gitarrlektion med en snubbe, jag satt å lyssnade, snackade med hans mamma och gosade med deras hund som är samma ras som Dharma, så det var kul :) Sen åkte vi till hans föräldrar, jag var ganska nervös innan, men det gick bra, det var kul :D Rickards kompis och Rickards brors flickvän var där också :) Vi kom därifrån vid halv 1 tiden, då åkte vi hem till mig, för min nål hade åkt ut så jag var tvungen att hämta sprutor, och sen åkte vi hem till honom igen å sov :)

Idag vaknade vi vid kl 10, gick upp och käkade frukost och så :) Men nu ska vi iväg till Rickards päron igen ^^ Så vi får se när jag uppdaterar igen!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0