Julhandling!

Hejsan =)
Kom ca en timme sent till matten idag, på svenskan kom jag ingen vart och på engelskatestet höll jag på att somna och på textkommunikationen gick jag hem, låter som en lyckad dag va? Men ne, åkte faktiskt inte hem utan jag åkte till t-centralen! Gick först in på Din Sko för att kolla skor, men hittade inga så jag gick och köpte julklappar istället! Men sen gick jag in på en annan Din Sko och då hittade jag dessa som jag köpte =)



Efter att jag shoppat klart så åkte jag hem till Alex och var med henne fram till klockan kvart i 8 då jag gick hem för att plugga matte med mammas hjälp och efter det så slog jag in julklapparna, så här ser min julklappshög ut nu =)


Nu sitter jag och snackar i tel med Christoffer =) Men ska börja skriva på mitt tal ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0