Julklappar!

Wiie, fick hem mina smycken idag :D Så nu har jag iaf julklapp till syrran och till min lilla kusin Saga  ^^ så det är nice :D Så sakern som jag inte ska ge bort i julklapp behåller jag ju själv ;)

Annars då.. jag funderar på att gå upp och ta en dusch, för jag ser verkligen hemsk ut! Tvätta håret, raka benen, noppa ögonbrynen! Jag lovar, det behövs! Sen ska jag ta och titta på Andra Avenyn :D

Känner mig f.ö helt ok. Febern är borta och det e bara förkylningen kvar. Det är bra, för imorgon måste jag ju till donken! Men nån skola blir det nog inte imorgon, så frisk känner jag mig inte! kanske på torsdag, får se.. Men på fredag iaf! För då kommer Rickard hem igen, så jag ska träffa honom efter skolan :D Inge kul att han jobbar i norrland, då har han ingen täckning med sin comviqmobil, så vi kan typ inte höras på hela veckan :( Men men, mot duschen nu!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0