Maaat :)

Hellu =)
Jag å Rickard åkte iväg till Ica Maxi och handlade, sen när vi kom hem igen så ställde jag mig i köket och fixade maten, det blev stekt kyckling med klyftpotatis å bea-sås, blev jättegott :D Vi åt precis upp, så nu fixar Rickard disken :) Om en kvart börjar Idol också, nicenice! Vi har köpt sura bilar till det, så det e nice :D Fast nu är jag väldigt mätt, så får se om jag orkar äta nå mer xP

Hmm, fick två st kommentarer på förra inlägget, en skrev bara Fuck U, varför då undrar jag? =P Den andre undrade hur gamla mina syskon e, å de är 9, 19, 21 och 23, så nu vet ni det också!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är bröderna snygga/upptagna?

2009-11-13 @ 19:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0