Mer självförtroende tjejer!

Hej hej!
Nu är man hemma igen ^^ Var i Fruängen idag efter skolan å köpte lite barnmat till sniglarna å lite julmust å godis till mig ;P Var å hälsade på Emmi också i blomaffären där hon praktiserar :)

Jag har tänkt på en sak.. det är väldigt många som är väldigt negativa om sig själva och har dåigt självförtroende! De tycker de är fula här och där, är dåliga på det, folk gillar en inte för det ena och det andra.. Riktigt tråkigt tycker jag :( Jag var sån för ett par år sen också, sen kom jag fram till att det kommer alltid finnas folk som älskar och hatar en, oavsett hur man ser ut eller är, man kan inte vara älskad av alla,! Så nu.. ja, nu är jag nöjd med mig själv! Jag har faktiskt riktigt bra självförtroende! =) Sen vet väl de flesta av er som följt min blogg ett tag att jag kämpar lite med min vikt ;P Men det gör jag bara för min egen skull, för jag skulle få ännu bättre självförtroende då, så det betyder inte att jag är missnöjd med min vikt, bara att jag kan bli nöjdare :) Så jag tycker alla ska ta och sluta hitta allt negativa med sig själva och istället tänka på det ni gillar med er själva! :D



Nu ska jag dricka lite mer julmust :)
Puss på er <3

/C

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra skrivet Carro! vi borde göra ngn kampanj om det här=P =D <333

2009-11-18 @ 21:09:52
Postat av: Madde

Bra skrivet Carro! Vi borde göra ngn kampanj om det hät!=P =D <333



BTW, NU E DET BARA 12 TIMMAR OCH 20 MIN KVAR TILL NEW MOON!!!! =D=D=D=D=D=D

2009-11-18 @ 21:12:06
URL: http://goldenchampagne.blogg.se/
Postat av: Madde

hehe ne, det e exakt 24 timmar kvar ;)

2009-11-18 @ 21:29:59
URL: http://goldenchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0