Omg, jag har ett fan! (A)

Tihi, fick det här mailet via youtube idag ;D

heeey how are you?
i love your voice! you're such a good singer..
i'm like your fan now
:D
and i think you look sooo cute!
:)

write back..
xx

Möhö, fett coolt, Lotta kommer bli sååå avundjuk ;D För er som inte vet de så la jag ut lite videos idag på youtube när jag sjunger ;P Så det blir kul å se om man får nå kommentarer ;) hur som helst så ska jag sova nu, är jättetrött! Pratade precis i tel med Rickard, han hade lite svårt å somna, så vi pratade i ca 45 min, men som sagt så la jag precis på, så jag ska ta ut linserna nu och sen krypa ner i sängen, skönt med lite sovmorgon imorgon, får ju sova till kl 8 iaf!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Madde

Hihi yey=) Men du e ju skitduktig på att sjunga=D

2009-11-19 @ 12:47:59
URL: http://goldenchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0