Snart är det jul!

Hej =)
Försov mig lite imorse, vaknade en timme sent! Så jag fick ta en annan buss och tunnelbana istället, men jag kom i tid ^^ Vi hade testprov idag på mdkn, gick ok, men ska faktiskt plugga lite på det idag ändå! På engelskan så tittade vi vidare på Romeo och Julia, men vi har fortafarande lite kvar på det, och på matten så pluggade vi, och jag förstog faktiskt vad vi gjorde, jippie! :D Sen hade jag väldigt tur, för Sofie kunde inte gå på sin utvecklingssamtalstid, så jag fick den! Då behövde jag bara vänta i 10 min, fett nice ^^ men vi satt iaf i ca 30 min och pratade, han tycket min närvaro såg ganska bra ut, hahahaha! xD Å så snackade vi lite om gympan, matten, engelskan och så sa han att jag verkar vara en väldigt glad person! När man ser mig så tänker man att jag är en glad person utan problem sa han typ, haha xD

Jaja, när jag kommit hem så ville mamma att jag skulle vaccinera mig. Det är ju så dumt, för vi ska kunna vaccinera oss i skolan (mot svininfluensan asså) men vi i riskgruppen får inte göra det, så jävla töntigt, för om nåt händer så händer det ju antagligen inte samma sekund som man vaccinerar sig, så därför är det inte någon skillnad! Men iaf, så vi åkte till Älvsjö, men självklart så var det slut där igen! Så vi åkte hem igen å käkade. Nu tänkte jag sätta mig och planera lite julklappsköp!

Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0