Tjejkväll!

Hellu =)
Hade jättekul igår :D De som va här var Madde, Mimmi, Jenny, Elin S och Elin E =) Först käkade vi, efter det så öppnade jag presenter och det här är vad jag fick :D

Det här fick jag av Mimmi :)



Det här fick jag av Elin E =)



Det här fick jag Elin S ^^



Jag är jättenöjd med alla presenter, tack så mycket! :D Men jag måste erkänna att jag är mest nöjd med presenten jag fick av Madde och Jenny, en rosa dildo ;) ;) Haha, men ni får överleva utan bild på den ;D Iaf, efter att jag öppnat presenterna så gick vi ner för att sjunga sing star, men vårt PS e helt fuckat så det funkade inte, då drog vi upp till musikrummet istället och släckte ner, tände discolampan, satt på ABBA (Haha, hade bara mammas iPod där uppe ;D) å så flummade vi å sjöng där istället ;D

Klockan blev 8 och det var dags för idol så vi satt i sofforna å käkade godis och chips och flummade lite ^^







Haha ;D
Sen iaf så tröttnade vi lite på idol så vi drog upp igen, den här gången med Jennys iPod, så då var det party party ;D Sen gick vi ut med hunden/rökte ;) haha å vi drog ner till macken, Jenny hade bara två cigg kvar, så jag tänkte att vi skulle pröva att köpta nerepå macken, för det var typ chefen som jobbade å jag har ju handlat där sen jag var jätteliten så jag "känner" honom, haha å det gick ;D Sen när vi kom in så satt vi på mitt rum å flummade, Madde sminkade mig så jag blev fiin :D Sen sminkade Jenny Madde, Elin E drog där nån gång också, sen kom Rickard och de fick sminka honom också, haha min lilla fjortispöjke :D



Tihi :D Men iaf, Madde skjutsade Jenny till fruängen och Mimmi skulle också hem så Elin följde med henne, så när Madde kom tillbaka så satte vi batterierna i min present å lekte lite (haha misstolka inte! xD) sen när Elin kom tillbaka så sa jag hejdå till dom. Sen satte jag igång med att ta bort allt smink och sen städa lite och efter det gick vi och la oss :)

Idag har vi inte gjort så mkt, typ käkat å chillat ;P Ikväll blir det ju Dr. Mugg - marathon med Challe och Rickard ;D Det e nice :D
Puss å kram <3

/C



Kommentarer
Postat av: Äliin

Åh herrejössanes, får man se ut på detta sättet!? xP <3

2009-11-28 @ 21:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0