Blöö

Usch, känner mig inge vidare alls >.< Har ont i magen, snörvlar, hostar, huvudvärk, känner mig lite allmänt yr, blääää!

Var ute på en promenad med Erik och Dharma, vi snackade på lite om övningskörning och sånt, kul att prata lite med honom också, jag och Viktor kan ju sitta och prata ibland, men sällan jag och Erik, så det var trevligt :)

Alexandra var iaf precis förbi, hon lånade en bok å två filmer av mig (Harry Potter allesammans ;D). Vet inte riktigt vad jag ska göra nu... funderar på att gå ner till macken och köpa comviq kompis 75 å sen köpa onyttigt för resten av pengarna ;P Men vi får se!

Sitter och väntar på att min charmör ska logga in.. hoppades att han skulle vara inne igår, men det var han inte, så det gjorde mig lite ledsen :( men hoppas han kommer in ikväll :)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0