Det är inte lätt...

Håller på att lära mig "Bless the broken road - Rascal flatts" på piano.. inte lätt någonstans :P kan introt och första versen :P Sen kan jag bryggan med vänster hand, men inte högra, för snubben som visar (youtube asså ;P) går fram hur snabbt som helst!! så det är lite smått omöjligt.. men jag ska fan klara det! ;D

Ska iaf träffa Alex lite senare idag! Men hon skulle till veterinären först, så jag vet inte riktigt när hon kommer hem! Men ne, tillbaka till synthen nu! ;)

Min synth som jag faktiskt köpt själv för hur länge sen om helst! Jag lovar, jag var inte mer än 8-9 år när jag köpte den :P


Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: fabian

får jag köpa den av dig?

2009-10-23 @ 18:23:11
Postat av: Elin S

hahah då kan jag sjunga till sen när du lärt dej den xP <3

2009-11-15 @ 20:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0