En köttätande växt har jag fått hem :D

Hellu :)
Idag efter skolan så åkte jag till mammas jobb, sen åkte hon och jag till Älvsjö där vi mötte upp Charlotte och gick till Hem och Villamässan :) Det var riktigt kul faktiskt! Sen blev jag kär. Totalt kär. Det fanns ett rött/svart/vitt kök, det såg precis ut som i mina drömmar! (är det föresten normalt att man som 17-åring drömmer om ett kök? xD) Så jäävla fint asså!

På bilderna är det dålig skärpa och det ser rosa ut, jag vet. Men seriöst, om ni åker dit, kolla in det köket asså! Så otroligt fint :) <3 <3 <3




Men iaf, det var massa andra fina saker där också :) Det vi fick med oss hem var osthållare eller vad man ska kalla det :P En hushållspappershållare, massagekudde (otroligt skön!!) och jag fick en köttätande växt av mamma :D :D Den ser ut ungefär så här, fast finare ;) den här bilden snodde jag från google ;P


Men nu ska jag käka, hörs sen!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: A2K

Det är väl rätt normalt att drömma om ett kök? Hehe, akta så blomman inte biter dig i fingrarna! Ny intervju uppe senare ikväll!

2009-10-01 @ 19:10:13
URL: http://www.a2ktheproducer.se/
Postat av: Hörnet

Kök? Jag har planerat hela mitt hus(bygge) i säkert tio år nu xD se'n om det är normalt eller inte vet jag inte ;) Kram

2009-10-02 @ 00:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0