Fail x 3


Vaknade som sagt i tid imorse, men var alldeles för trött för att gå upp, så jag gick och la mig igen och vaknade typ en timme senare igen så jag missade då hela första lektionen.

 
Åkte då till skolan, å på bussen så somnade jag såklart! Blir väckt av att en gubbe petar på mig med sin käpp och säger "Öh du, ska inte du av här? Skola du vet!" och jag vaknar till och mummlar tack och går ut (busschauffen väntade, han måste nog ha sagt till dom att väcka mig eller nåt :P) och alla på bussen skrattade, tack och lov var det bara gamlingar men ändå! Jag brukar inte tycka att saker är pinsamma, men det här var fan pinsamt xP
Vi hade bara en lektion idag eftesom att jag missade första. Sen skulle vi eg. haft graf idag istället för imorn, men den var tyligen inställd, så då slutade vi!


Så jag åkte till Heron City för å hämta ut biljetterna, klockan var ju ändå 2 så jag tänkte att det är nog öppet, men tror ni det va det? Nej, så klart inte :P Kl 5 öppnade kassorna, så jag fick vänta där i 3 timmar! Så jag gick omkring på Media Markt och alla andra butiker som finns där för att fördröja tiden :P Men nu har jag äntligen fått biljetterna! Jag vet att ni är avundsjuka, så säg inte emot! ;)



Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0