Framtiden

Hej hej =)
Haha det kom ingen och hämtade mig, men jag är inte förvånad xP Var iaf en kort dag på jobbet, lite småstressig några gånger, men det gick bra :) Fick dock stå i kassan hela passet! Fattar inte varför dom ställer mig i kassan hela tiden när jag ändå är så långsam där :S

Aja, vill ni höra lite om mina framtidsplaner? :) Jag ska, när jag tagit studenten, vara au pair någonstans, typ england tror jag :) Va mamma som kom med förslaget, hon ville nämligen vara det när hon var yngre, men hon träffade ju pappa när hon gick i trean, så det blev inget av med det :P Men det verkar hur kul som helst, har läst massa som har skrivit om hur det är och så :) så jag längtar fett mycket :D Så jag ska läsa vidare om det nu ;)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0